Huisregels

Uw afspraak
Behandeling is uitsluitend op afspraak. Indien u uw afspraak niet na kunt komen, dient u deze tijdig, doch zeker 24 uur van tevoren af te zeggen. Wanneer u uw afspraak verzuimd zonder berichtgeving of niet 24 uur van te voren afgemeld bent, kunnen wij de gereserveerde tijd in rekening brengen.

Pijnklachten
Indien u een pijnklacht heeft, kunt u contact opnemen met de praktijk. Indien mogelijk, kan u dan dezelfde dag nog ingepland worden voor een consult. Dan kan beoordeeld worden of er een vervolgafspraak moet worden gemaakt, of dat de klacht direct kan worden verholpen. Buiten praktijkuren kunt u contact met de centrale tandartsendienst opnemen. Zie contact.

Spoedgevallen
Bent u of is uw kind gevallen op de voortanden neemt u dan direct contact op met de praktijk of de tandartscentrale. Vraag om advies en kom, indien gewenst, zo snel mogelijk naar de praktijk.

Medische gegevens
Wij verzoeken u ons steeds te informeren omtrent uw medische situatie, zoals zwangerschap, medicijngebruik, hart- en vaatziektes, infecties etc., dit is zowel in uw belang als het onze.

Behandelnota
U krijgt de nota na de behandeling direct mee. De declaratie dient u zelf in bij de verzekering. De kopie nota kunt u toevoegen aan uw eigen administratie. Wij werken met automatische incasso, dit betekent dat de nota rond de 25e van de opvolgende maand automatisch wordt afgeschreven. De verzekering zal de vergoeding op uw eigen rekening storten.